Álláshirdetések
A Központi Hitelinformációs Rendszer (KHR) akarva-akaratlanul együtt él mindannyiunkkal, és hatással van a jelenünk, sőt a jövőnk alakulására is. Az általa nyújtott szolgáltatást a világban általában Credit Bureau szolgáltatásnak nevezik, Magyarországon hitelreferencia szolgáltatás néven vált közismerté. Hazánkban egyetlen cég nyújt ilyen szolgáltatást:
a BISZ Zrt.
Dolgozz velünk
rendszerfelelős (rendszerszervező / business analyst)
vagy jogtanácsos
munkakörben!
Főbb feladatok, melyek várnak Rád:
- Egyedi szoftvertermékek menedzselése az alkalmazás teljes életciklusa alatt
- Részvétel az alkalmazások koncepcionális kidolgozásában
- Üzleti és technikai igények felmérése, egyeztetések, specifikációk készítése, a fejlesztési folyamathoz kapcsolódó dokumentációk véleményezése, megfelelések vizsgálata
- Fejlesztési feladatok szervezése (nincs programozási feladat)
- A különböző üzleti, funkcionális, technikai tesztelések szervezése és végzése, dokumentálása
- Hibalisták kezelése, változáskezelés
- Szoros együttműködés az üzleti felhasználókkal, az alkalmazás fejlesztővel és az üzemeltetőkkel
- Részvétel éles üzem támogatásában
Ideális jelölt vagy, ha az alábbi képességekkel, készségekkel rendelkezel:
- Felsőfokú gazdasági – informatikai végzettség
- Minimum 3 éves szakmai tapasztalat
- Folyamat és rendszer szemléletű gondolkodásmód
- Magas szintű együttműködési képesség
- Üzleti és nem funkcionális követelmények specifikálásában gyakorlat
- Üzleti és nem funkcionális tesztelői ismeretek és hajlandóság
- Jó kommunikációs készség (szóban és írásban egyaránt)
- Microsoft Office alkalmazások magas szintű felhasználói ismerete
- Hibajegy kezelő rendszer ismerete használat szintjén
- Önálló munkavégzés
- Precizitás
- Megbízhatóság
- Széles látókör
- Az új feladatok felé nyitott, pro aktív gondolkodás
- Elkötelezettség, lojalitás
- Feddhetetlen előélet
Előnyt jelenthet:
- Adattárház és/vagy egyedi szoftvertermék rendszerszervezői, tervezési és tesztelési tapasztalat
- Adatbázis kezelő (Oracle, SQL, MongoDB) ismeret
- XML technológiák ismerete
- Hálózati ismeretek
- Megrendelői oldalról agilis módszertan alapján végzett fejlesztésekben részvétel
- Automatizált teszt eszköz, illetve módszertan ismeret
- Operációs rendszerek (Windows, Linux) ismeret
- Alkalmazás- és/vagy architektúra tervezési ismeret
- Pénzintézeti, pénzforgalmi gyakorlat
- Angol nyelv ismerete
Amit kínálunk:
- Felelősségteljes, érdekes feladatok
- Barátságos légkör, jó hangulatú csapat
- Próbaidőt követően határozatlan idejű munkaviszony
- Versenyképes fizetés és kiemelkedő juttatási csomag
Főbb feladatok, melyek várnak Rád:
- A Társaság működése és tevékenységi köre szempontjából lényeges jogszabályi változások követése, azok betartására vonatkozó javaslatok megfogalmazása, különös tekintettel, de nem kizárólag az alábbi körben:
- a hitelintézetekről és a pénzügyi vállalkozásokról szóló 2013. évi CCXXXVII. törvény,
- a központi hitelinformációs rendszerről szóló 2011. évi CXXII. törvény,
- a pénzforgalmi szolgáltatás nyújtásáról szóló 2009. évi LXXXV. törvény,
- az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény,
- az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendelete (GDPR),
- a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény,
- a Munka Törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény
- valamint egyéb adatvédelmi, pénzügyi, társasági, munkaügyi törvények rendelkezéseivel és változásaival kapcsolatban;
- A Társaság testületi ülésein részvétel (Igazgatóság, Felügyelőbizottság), közreműködés a testületi ülések előkészítésében és lebonyolításában, a testületek és a Társaság egyszemélyi tulajdonos részvényese döntéseinek jogi előkészítése, teljes körű jogi támogatása;
- A Társaság jogi képviselete bíróságok, közigazgatási szervek, és más hatóságok előtt peres és nem peres ügyekben;
- Cégiratok, szerződések, üzletszabályzatok és kapcsolódó dokumentumaik, valamint más jognyilatkozatok ellenőrzése és készítése;
- Adatkezeléssel összefüggő kérdések jogi támogatása;
- Belső szabályzatok, utasítások kialakításának jogi támogatása;
- A szakterületek támogatása jogi szakismerettel, tanácsadással.
Ideális jelölt vagy, ha az alábbi képességekkel, készségekkel rendelkezel:
- Egyetemi szintű diploma, jogi szakvizsga;
- Kamarai jogtanácsosi tagság;
- Elektronikus hatósági és bírósági eljárások naprakész ismerete (pl. Cégkapu, ÁNYK);
- Nyitottság a szervezeti érdekeknek megfelelő megoldások kialakítására;
- Kreatív gondolkodás, problémamegoldó képesség;
- Kiváló írásbeli és szóbeli kommunikációs képesség;
- Minőség orientáltság, igényesség;
- Elhivatottság és felelősségvállalás;
- Magas szintű együttműködési képesség;
- Elkötelezettség, lojalitás;
- Feddhetetlen előélet.
Előnyt jelenthet:
- Pénzügyi intézménynél szerzett jogi gyakorlat és KHR tapasztalat;
- Adatvédelmi feladatokban szerzett tapasztalat;
- Angol nyelvismeret;
- Microsoft Office alkalmazások magas szintű felhasználói ismerete.
Amit kínálunk:
- Felelősségteljes, érdekes feladatok;
- Barátságos légkör, jó hangulatú csapat;
- Próbaidőt követően határozatlan idejű munkaviszony;
- Versenyképes fizetés és kiemelkedő juttatási csomag.
Munkavégzés helye:
- Budapest, XX. kerület
Jelentkezés módja:
- Részletes szakmai önéletrajz és motivációs levél
- Jelentkezéseket a bisztitkarsag@bisz.hu e-mail címre várjuk.
Az elvárásoknak nem megfelelő vagy személyes interjúra nem behívott jelentkezők anyagait 1 évig megőrizzük, majd megsemmisítésre kerülnek.
© BISZ Zrt., minden jog fenntartva. Székhely: 1205 Budapest, Mártonffy u. 25-27. Cégjegyzékszám: 01-10-042513 Adószám: 10925784-2-43